Benvenuti à i nostri siti web!

174046-2 cunnessu di l'automobile

Breve descrizzione:


Detail di u pruduttu

Introduzione di u produttu

Tags di u produttu

Specificazione di i paràmetri:

Culore: Neru
Masculinu / Femmina: Femmina
Materiale: PA66

U mercatu globale di i connettori hè enormu è continuerà à cresce in u futuru.

Sicondu statistiche, u mercatu globale di i connettori hà mantinutu una tendenza di crescita cuntinua in l'ultimi anni.U mercatu glubale hè cresciutu da US $ 8.6 billion in 1980 à US $ 56.9 billion in 2016, cù un ritmu mediu annu di crescita composta di 7.54%.

A tecnulugia di l'industria di i connettori cambia cù ogni ghjornu chì passa.Cù a crescente dumanda di cuntenutu di cunnessu in u mercatu di terminal 3C, a miniaturizazione di i dispositi elettronici, l'aumentu di e funzioni di i dispositi elettronici è a tendenza di l'Internet di e Cose, a dumanda di prudutti chì sò flessibili in risposta è furnisce più comodità è megliu. a connettività in u futuru serà una crescita Continua, hè stimatu chì u tassu di crescita cumpostu di l'industria glubale di i connettori ghjunghjerà à 5,3% da 2016 à 2021.

A regione Asia-Pacificu hè u più grande mercatu di connettori, è a dumanda hè prevista per cresce in modu stabile in u futuru.

Sicondu statistiche, u mercatu di connettori in a regione Asia-Pacificu hà cuntatu 56% di u mercatu glubale in 2016. In u futuru, cum'è l'America di u Nordu è l'Europa trasferisce fabbriche è attività di produzzione à a regione Asia-Pacificu, è ancu a crescita. di l'elettronica di cunsumu, i dispositi mobili è i campi di l'automobile in a regione Asia-Pacificu, a dumanda futura cuntinuerà à cresce in modu stabile.A dimensione di u mercatu di i connettori in a regione Asia-Pacificu cresce da 2016 à 2021. A vitezza ghjunghje à 6,3%.

In a regione Asia-Pacificu, a Cina hè u più grande mercatu di connettori è a forza motrice più forte in u mercatu globale di connettori.Ancu da e statistiche, a Cina hà più di 1,000 cumpagnie chì fabricanu prudutti cunnessi à i connettori.In 2016, a dimensione di u mercatu hà cuntatu 26.84% di u mercatu glubale.Da u 2016 à u 2021, u tassu di crescita cumpostu di l'industria di i connettori di a Cina righjunghji u 5,7%.


  • Previous:
  • Next:

  • Avemu ancu cuncentratu à migliurà a gestione di e cose è u metudu QC in modu chì pudemu cuntinuà à mantene un benefiziu fantasticu in a cumpagnia feroce cumpetitiva per u fornitore OEM / ODM Cina."Qualità 1st, Tariffa menu caru, Fornitore megliu" hè sicuramente u spiritu di a nostra cumpagnia.Vi salutemu sinceramente per andà in i nostri affari è negoziate i picculi imprese mutuali!

    Fornitore OEM / ODM Cina 2 Pin, Connettore Femminile, Cum'è un gruppu espertu, accettemu ancu l'ordine persunalizatu è u facemu u listessu cum'è a vostra foto o mostra chì specifica l'specificazioni è l'imballu di cuncepimentu di u cliente.L'obiettivu principale di a nostra cumpagnia hè di custruisce una memoria satisfactoria à tutti i clienti, è stabilisce una relazione cummerciale à longu andà win-win.Scegliteci, aspittemu sempre a vostra apparenza!

    Avemu numerosi grandi impiegati clienti eccellenti à prumove, QC, è travagliendu cù tipi di difficultà fastidiosa in u metudu di generazione per Low MOQ per China Auto Cable Wire Housing Connector, Cridemu chì sarete felice cù u nostru prezzu di vendita realistu, altu. prudutti di qualità è suluzioni è consegna rapida.Speremu sinceramente chì pudete dà una prospettiva per furnisce è esse u vostru megliu cumpagnu!

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi