Benvenuti à i nostri siti web!

967650-1, DJ3073Y-1.5-21 cunnessu automobile

Breve descrizzione:


Detail di u pruduttu

Introduzione di u produttu

Tags di u produttu

Specificazione di i paràmetri:

Culore: Neru
Masculinu / Femmina: Femmina
Materiale: PA66
I campi di applicazione downstream di i connettori sò larghi è continueranu à cresce in u futuru

Da a perspettiva di l'applicazione di l'industria di i connettori, i campi di applicazione downstream sò larghi.L'upstream di u connettore sò materiali metallici cum'è rame, materie plastiche, è materie prime cum'è cavi coaxial.U campu downstream hè assai largu.Sicondu statistiche, in u campu downstream di u connettore, i principali cinque campi d'applicazione sò l'automobile, i cumunicazioni, l'urdinatori è i periferichi., Industria, militare è aerospaziale, inseme cuntavanu 76,88%.

In quantu à i segmenti di u mercatu, u mercatu di i cunnettori di l'informatica è di l'elettronica di cunsumu crescerà in modu stabile.

Da una banda, l'aghjurnamentu cuntinuu di i sistemi operativi, a popularisazione di i dispositi dui-in-unu è i tablette portanu u sviluppu di u mercatu globale di l'informatica.

Per d 'altra banda, i prudutti elettronichi persunali è di divertimentu, cum'è i televisori, i prudutti purtati, i cunsole di ghjocu elettroniche è l'apparecchi di casa anu ancu usciteghja in una crescita cuntinua.In u futuru, a tendenza di l'avanzamentu di a tecnulugia di u produttu, a miniaturizazione, l'integrazione funzionale è u putere di compra di u cunsumadore in u mercatu di terminal aumenterà a dumanda di prudutti di cunnessu.Sicondu stimi, u tassu di crescita cumpostu in i prossimi 5 anni serà di circa 2,3%.

Hè stimatu chì u tassu di crescita cumpostu di u mercatu di connettori di l'infrastruttura di cumunicazione è u mercatu di i cunnessi di u centru di dati in i prossimi 5 anni serà 8.6% è 11.2%, rispettivamente.

L'automobile, l'industria è altri campi anu ancu ottene una crescita.I connettori ponu ancu esse aduprati in l'automobile, l'industria, u trasportu, l'armata / aerospaziale, l'equipaggiu medicale, i strumenti è altri campi.

Frà elli, in u campu di l'automobile, cù l'aumentu di a guida autònuma, l'aumentu di a dumanda di i cunsumatori per i vitture è a crescente popularità di l'infotainment in-vehicle, a dumanda di connettori di l'automobile si espansione.U campu industriale implica macchinari pesanti, macchinari robotici è equipaghji di misurazione manuali.Quandu u gradu di automatizazione aumenta in u futuru, u rendiment di i connettori continuarà à migliurà.

A migliione di i normi medichi hà generatu una dumanda per l'equipaggiu medicale è i connettori.À u listessu tempu, u sviluppu di l'equipaggiu automatizatu è a migliione di i sistemi di trasportu publicu prumove ancu u sviluppu di i cunnessi.


  • Previous:
  • Next:

  • Sempre orientatu à u cliente, è hè u nostru scopu finale di ottene micca solu u fornitore più reputable, affidabile è onestu, ma ancu u cumpagnu per i nostri clienti per Trending Products China Hdc-He-06 Heavy Duty Auto Electrical Connectors, Salutemu sinceramente. i cunsumatori sia in casa sia à l'estero per vene à negocià a cumpagnia cun noi.

    Trending Products China Connettore Maschile è Femminile, Connettori Elettrici Auto Heavy Duty, Infrastruttura forte hè u requisitu di ogni urganizazione.Ci hè statu sustinutu cù una robusta facilità infrastrutturale chì ci permette di fabricà, almacenà, cuntrollu di qualità è spedite a nostra merchandise in u mondu sanu.Per mantene un flussu di travagliu fluidu, avemu avà seccionatu a nostra infrastruttura in una quantità di dipartimenti.Tutti issi dipartimenti sò funziunali cù l'ultime arnesi, macchine mudernizate è equipaghji.Per quessa, simu capaci di realizà una produzzione voluminosa senza compromette a qualità.

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

    categurie di prudutti