Benvenuti à i nostri siti web!

Analisi di a scala di u mercatu è di i campi d'applicazione downstream di l'industria di i connettori di a Cina in 2017

1. U spaziu di cunnessu glubale hè enormu, è a regione Asia-Pacificu hè u più grande mercatu trà elli

U mercatu globale di i connettori hè enormu è continuerà à cresce in u futuru.

Sicondu statistiche, u mercatu globale di i connettori hà mantinutu una tendenza di crescita cuntinua in l'ultimi anni.U mercatu glubale hè cresciutu da US $ 8.6 billion in 1980 à US $ 56.9 billion in 2016, cù un ritmu mediu annu di crescita composta di 7.54%.

A tecnulugia di l'industria di i connettori cambia cù ogni ghjornu chì passa.Cù a crescente dumanda di cuntenutu di cunnessu in u mercatu di terminal 3C, a miniaturizazione di i dispositi elettronici, l'aumentu di e funzioni di i dispositi elettronici è a tendenza di l'Internet di e Cose, a dumanda di prudutti chì sò flessibili in risposta è furnisce più comodità è megliu. a connettività in u futuru serà una crescita Continua, hè stimatu chì u tassu di crescita cumpostu di l'industria glubale di i connettori ghjunghjerà à 5,3% da 2016 à 2021.

A regione Asia-Pacificu hè u più grande mercatu di connettori, è a dumanda hè prevista per cresce in modu stabile in u futuru.

Sicondu statistiche, u mercatu di connettori in a regione Asia-Pacificu hà cuntatu 56% di u mercatu glubale in 2016. In u futuru, cum'è l'America di u Nordu è l'Europa trasferisce fabbriche è attività di produzzione à a regione Asia-Pacificu, è ancu a crescita. di l'elettronica di cunsumu, i dispositi mobili è i campi di l'automobile in a regione Asia-Pacificu, a dumanda futura cuntinuerà à cresce in modu stabile.A dimensione di u mercatu di i connettori in a regione Asia-Pacificu cresce da 2016 à 2021. A vitezza ghjunghje à 6,3%.

In a regione Asia-Pacificu, a Cina hè u più grande mercatu di connettori è a forza motrice più forte in u mercatu globale di connettori.Ancu da e statistiche, a Cina hà più di 1,000 cumpagnie chì fabricanu prudutti cunnessi à i connettori.In 2016, a dimensione di u mercatu hà cuntatu 26.84% di u mercatu glubale.Da u 2016 à u 2021, u tassu di crescita cumpostu di l'industria di i connettori di a Cina righjunghji u 5,7%.

2. I campi d'applicazioni downstream di i connettori sò largu è cuntinueghjanu à cresce in u futuru

Da a perspettiva di l'applicazione di l'industria di i connettori, i campi di applicazione downstream sò larghi.L'upstream di u connettore sò materiali metallici cum'è rame, materie plastiche, è materie prime cum'è cavi coaxial.U campu downstream hè assai largu.Sicondu statistiche, in u campu downstream di u connettore, i principali cinque campi d'applicazione sò l'automobile, i cumunicazioni, l'urdinatori è i periferichi., Industria, militare è aerospaziale, inseme cuntavanu 76,88%.

In quantu à i segmenti di u mercatu, u mercatu di i cunnettori di l'informatica è di l'elettronica di cunsumu crescerà in modu stabile.

Da una banda, l'aghjurnamentu cuntinuu di i sistemi operativi, a popularisazione di i dispositi dui-in-unu è i tablette portanu u sviluppu di u mercatu globale di l'informatica.

Per d 'altra banda, i prudutti elettronichi persunali è di divertimentu, cum'è i televisori, i prudutti purtati, i cunsole di ghjocu elettroniche è l'apparecchi di casa anu ancu usciteghja in una crescita cuntinua.In u futuru, a tendenza di l'avanzamentu di a tecnulugia di u produttu, a miniaturizazione, l'integrazione funzionale è u putere di compra di u cunsumadore in u mercatu di terminal aumenterà a dumanda di prudutti di cunnessu.Sicondu stimi, u tassu di crescita cumpostu in i prossimi 5 anni serà di circa 2,3%.

U mercatu di i connettori di dispositivi mobili è wireless crescerà rapidamente.I cunnessori sò accessori basi per i telefuni mobili è i dispositi wireless, utilizati per cunnette cuffie, caricatori, tastieri è altri dispositi.

In u futuru, cù a crescente dumanda di i prudutti di u telefuninu, l'aghjurnamentu di l'interfacce USB, a miniaturizazione di i telefoni cellulari, è u sviluppu di a carica wireless è altre tendenze maiò, i connettori seranu migliurati in u disignu è a quantità, è usherà in rapidità. crescita.Sicondu stimi, u ritmu di crescita cumpostu in i prossimi 5 anni righjunghji 9,5%.

U mercatu di i connettori di l'infrastruttura di cumunicazione hà ancu avviatu una crescita rapida.L'applicazione di i prudutti di cunnessu in l'infrastruttura di cumunicazione hè principalmente soluzioni di infrastruttura di trasmissione di dati è di fibre ottiche.

Hè stimatu chì u tassu di crescita cumpostu di u mercatu di connettori di l'infrastruttura di cumunicazione è u mercatu di i cunnessi di u centru di dati in i prossimi 5 anni serà 8.6% è 11.2%, rispettivamente.

L'automobile, l'industria è altri campi anu ancu ottene una crescita.I connettori ponu ancu esse aduprati in l'automobile, l'industria, u trasportu, l'armata / aerospaziale, l'equipaggiu medicale, i strumenti è altri campi.

Frà elli, in u campu di l'automobile, cù l'aumentu di a guida autònuma, l'aumentu di a dumanda di i cunsumatori per i vitture è a crescente popularità di l'infotainment in-vehicle, a dumanda di connettori di l'automobile si espansione.U campu industriale implica macchinari pesanti, macchinari robotici è equipaghji di misurazione manuali.Quandu u gradu di automatizazione aumenta in u futuru, u rendiment di i connettori continuarà à migliurà.

A migliione di i normi medichi hà generatu una dumanda per l'equipaggiu medicale è i connettori.À u listessu tempu, u sviluppu di l'equipaggiu automatizatu è a migliione di i sistemi di trasportu publicu prumove ancu u sviluppu di i cunnessi.


Tempu di Postu: 01-Nov-2021