Benvenuti à i nostri siti web!

Connettore di l'automobile

Tuttu u prucessu di fabricazione di l'accoppiamentu determina a qualità di u connettore di l'automobile.
Chì sò i motivi per a determinazione di a qualità di i connettori di l'automobile?Per parechji fabricatori di connettori di l'automobile, a prestazione chjave di a cumpetizione di u mercatu di i connettori di l'automobile si trova in a cumpetizione di u mercatu in a tecnulugia di fabricazione, u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia di trasfurmazioni, a migliione di i prucessi di fabricazione attuale, a capacità massima di fabricazione di u produttu, è l'assicuranza di a qualità di i connettori di l'automobile.
Oghje, u prucessu di fabricazione implicatu in i connettori di l'automobile include u prucessu di fabricazione di precisione, u signale di dati di fonte luminosa è a tecnulugia di sviluppu è di cuncepimentu di meccatronica, è tecnulugia di furmazione ultra-bassa è bassa tensione.
1. Tecnulugia di fabricazione di precisione: A chjave per sta tecnulugia hè per tecnulugii cum'è u spaziu chjucu, u grossu magre, etc., per assicurà chì a gamma di machining ultra-precisione righjunghji u livellu eccellente di u mondu.
2. Integrazione di u segnu di dati di fonte di luce è u pianu di cuncepimentu di l'ingegneria elettromeccanica per sviluppà a tecnulugia di cuncepimentu: stu tipu di tecnulugia pò esse aduprata per installà cumpunenti fotoelettrici nantu à u connettore di l'auto audio, aghjunghje parti fotoelettriche à u connettore di u veiculu, è permette à u connettore di vittura. hannu dui Funzione, e poi sbarazzati di u schema tradiziunale di connectors automobile.
3. Tecnulugia ultra-bassa temperatura è bassu voltage molding: l'applicazione di sigillatura è fusione di calore fisicu in tuttu u prucessu di fabricazione di connettori di l'automobile, cusì chì u cunnessu di l'automobile pò ottene l'effettu propiu di a resistenza d'alta temperatura di a capa d'insulation.Serà affettatu da e forze esterne per assicurà a stabilità di qualità di u connettore di a vittura.


Tempu di post: 25-dic-2021